INFORMACJE OGÓLNEPOBIERZ NA SWOJE URZĄDZENIECENTRUM FESTIWALOWEPUNKTY WYMIANY BILETU NA OPASKĘ FESTIWALOWĄ INFORMACJA O BILETACH I WYMIANIE NA OPASKI GODZINY OTWARCIA BRAM FESTIWALU CO MOŻESZ ZABRAĆ NA TEREN FESTIWALU? TEGO NIE ZABIERAJ NA FESTIWAL DEPOZYT I PUNKT RZECZY ZNALEZIONYCH PŁATNOŚCI NA TERENIE FESTIWALUSTREFY GASTRONOMICZNE SAFE SPOTY POWERBANKI NA FESTIWALUMERCH INFORMACJE DODATKOWE APLIKACJA MOBILNA BEZPIECZEŃSTWO ZNIŻKI U FESTIWALOWYCH PRZYJACIÓŁ GASTRO PRZYJACIELEINFORMACJA DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI DARMOWA KOMUNIKACJA MIEJSKA PARKINGI KISS & RIDE DOJAZD Z BITTERSWEET CAMP ZMIANY W RUCHU DROGOWYM WOKÓŁ PARKU CYTADELA

INFORMACJE OGÓLNE

Mamy dla Was najważniejsze informacje organizacyjne o BitterSweet Festival w Poznaniu! 

Przypominamy, że koncerty odbywają się na terenie Parku Cytadela w Poznaniu w dniach 14-16 sierpnia 2025 roku. 

Wstęp na teren wydarzenia będzie możliwy od al. Armii Poznań.

CENTRUM FESTIWALOWE

Centrum Festiwalowe, zlokalizowane na rogu al. Niepodległości i al. Armii Poznań, to miejsce, które należy odwiedzić jeszcze przed wejściem na teren wydarzenia. To tutaj wymienisz karnet lub bilet na opaskę, która umożliwi Ci wstęp na teren festiwalu.   

Centrum Festiwalowe będzie otwarte 14-16.08 w godzinach 14:00-1:00. 

Co znajdziesz w Centrum Festiwalowym?

  • punkt wymiany biletów na opaski
  • punkt obsługi klienta
  • sprzedaż biletów
  • akredytacje medialne
  • listę gości 
PUNKTY WYMIANY BILETU NA OPASKĘ FESTIWALOWĄ

W dni festiwalowe (14-16.08) karnety i bilety wymienisz na opaskę w Centrum Festiwalowym na rogu al. Niepodległości i al. Armii Poznań.  

  • czwartek, 14 sierpnia (godz. 14:00-1:00)
  • piątek, 15 sierpnia (godz. 14:00-1:00)
  • sobota, 16 sierpnia (godz. 14:00-1:00) 

Dzień przed festiwalem (13.08) uruchamiamy dwa dodatkowe punkty, gdzie wymienisz karnet lub bilet 1-dniowy na czwartek. Oba miejsca będą otwarte w godz. 12:00–21:00. 

  • Centrum Informacji Kulturalnej – ul. Ratajczaka 44, Poznań
  • Bar u Gosi – ul. Dworcowa 9, Poznań 
INFORMACJA O BILETACH I WYMIANIE NA OPASKI

Każdy zakupiony bilet lub karnet podlega obowiązkowi wymiany na opaskę, gwarantującą wejście na festiwal. Karnet trzydniowy wymienia się na opaskę, którą należy nosić przez trzy dni festiwalowe. Bilet jednodniowy wymienia się na opaskę, którą należy nosić przez cały dzień festiwalowy.

Wymianie na opaskę podlega wyłącznie oryginalny, niewykorzystany wcześniej bilet. Przypominamy, że jedynie bilety zakupione w oficjalnych punktach sprzedaży gwarantują możliwość wejścia na festiwal. Odradzamy zakup biletów poza autoryzowanymi punktami, ponieważ istnieje ryzyko zakupu biletów fałszywych lub nieważnych, które nie umożliwiają wejścia na koncert.   

Każdy uczestnik wymienia bilet na opaskę osobiście. Nie ma możliwości, aby z jednego karnetu lub opaski korzystała więcej niż jedna osoba.   

Wstęp na teren imprezy przysługuje wyłącznie osobom posiadającym nieuszkodzoną opaskę umocowaną na nadgarstku. W przypadku zerwania lub uszkodzenia opaski, Uczestnik imprezy zobowiązany jest do natychmiastowego zgłoszenia się do Organizatora lub kierownika ochrony przy bramie imprezy wraz z uszkodzoną opaską, gdzie zostanie ona wymieniona na nową i zapięta na nadgarstku. Wymianie podlegają wyłącznie opaski uszkodzone na terenie Imprezy. Samowolne opuszczenie terenu imprezy z uszkodzoną lub zerwaną opaską bez wcześniejszego powiadomienia Organizatora lub kierownika ochrony jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w wydarzeniu.   

Bilet musi posiadać kod kreskowy lub kod QR – nie wystarczy potwierdzenie zamówienia biletu, ani potwierdzenie płatności. 

Nie ma potrzeby drukowania biletu – można go pokazać na telefonie. Prosimy o maksymalne rozjaśnienie ekranu urządzenia, na którym będzie on pokazywany. 

Na terenie festiwalu może wystąpić problem z zasięgiem. Prosimy o pobranie biletów na telefon w formie pliku offline lub zrobienie zdjęcia z wyraźnym QR kodem. 

Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem imprezy pod adresem: https://bittersweetfestival.pl/wp-content/uploads/2025/02/GTP-regulamin-festiwali-2025-1.pdf  

GODZINY OTWARCIA BRAM FESTIWALU

czwartek, 14 sierpnia: 16:00

piątek, 15 sierpnia: 15:30

sobota, 16 sierpnia: 15:30

CO MOŻESZ ZABRAĆ NA TEREN FESTIWALU?
  • butelkowaną wodę fabrycznie zamkniętą 0,5l 
  • pustą butelkę wielokrotnego użytku lub bidon – plastikowe, o każdej pojemności
  • kartę/telefon/zegarek do płatności zbliżeniowych 
  • zestaw na słońce: czapka/kapelusz, krem z filtrem UV 
  • zestaw na deszcz: peleryna przeciwdeszczowa, kalosze 
  • koc 
  • torbę/plecak/nerkę 
  • wózek dziecięcy 
TEGO NIE ZABIERAJ NA FESTIWAL

Obowiązuje zakaz wnoszenia na teren wydarzenia m.in.:

  • broni
  • alkoholu
  • niebezpiecznych przedmiotów i narzędzi
  • materiałów wybuchowych i pirotechnicznych
  • środków odurzających i substancji psychotropowych
  • środków trujących i promieniotwórczych
  • płynów łatwopalnych
  • napojów w opakowaniach szklanych plastikowych, metalowych i kartonowych
  • artykułów spożywczych
  • krzeseł
  • leżaków turystycznych
  • profesjonalnych aparatów fotograficznych
  • selfie sticków
  • parasoli z ostrym zakończeniem
DEPOZYT I PUNKT RZECZY ZNALEZIONYCH

Na festiwalu funkcjonować będzie depozyt. Znajdziesz go przy głównym wejściu na teren i będzie czynny w godzinach 14:00-2:00. Koszt przechowania jednej rzeczy to 30 zł.  

Depozyt możesz wykupić wcześniej online, KLIKNIJ TUTAJ.

Rzeczy znalezione na festiwalu trafią do punktu depozytowego przy głównym wejściu na teren festiwalu. To tam pytaj o swoje zguby. 

PŁATNOŚCI NA TERENIE FESTIWALU

Na terenie festiwalu możliwe będą tylko płatności bezgotówkowe: karty zbliżeniowe, płatności telefonem/zegarkiem, płatność BLIK. Dotyczy to wszystkich transakcji: zakupu biletu, zakupów w strefie gastronomicznej, w punktach z merchem itp. 

STREFY GASTRONOMICZNE

Strefy gastronomiczne na festiwalu będą funkcjonować 14-16 sierpnia – od pierwszego do ostatniego koncertu. W strefie obowiązują płatności wyłącznie bezgotówkowe. Do wyboru będą różne opcje; mięsne, wege, kuchnie świata i lokalne – na pewno każdy z Was znajdzie coś dla siebie! Dla spragnionych przewidujemy napoje ciepłe, alkoholowe i bezalkoholowe. Kubki na napoje wymagają opłacenia kaucji w wysokości 10 zł. 

Zapewnimy punkty z darmową wodą do picia oraz jednorazowe kubeczki. Na teren imprezy można wnieść fabrycznie zamkniętą butelkę 0,5 l wody lub pustą, plastikową butelkę z filtrem / bidon i uzupełnić na miejscu. 

SAFE SPOTY

Na terenie festiwalu znajdą się trzy Safe Spoty – bezpieczne przestrzenie stworzone z myślą o odpoczynku, rozmowie i emocjonalnym wsparciu. To miejsca, w których uczestnicy festiwalu będą mogli złapać oddech, zgłosić trudną sytuację lub po prostu porozmawiać. Każdy Safe Spot łączy funkcje relaksacyjne, edukacyjne i interwencyjne. W każdym punkcie będą obecni eksperci i ekspertki z doświadczonych instytucji: Społecznej Inicjatywy Narkopolityki, MŁODYCH GŁÓW (projekt Fundacji UNAWEZA), Fundacji SEXEDPL oraz psycholodzy z poznańskiej Resetowni. 

POWERBANKI NA FESTIWALU

W Safe Spotach będziesz mieć możliwość wypożyczenia powerbanka. Jak to działa? 

  • użyj terminala i zapłać kartą lub telefonem (kaucja zwrotna za wypożyczenie jednego powerbanka to 49,99 zł – czas zwrotu kaucji zależy od banku, standardowo są to dwa dni robocze) 
  • za każdą godzinę ładowania zostanie pobrana opłata 6,99 zł (finalna kwota za ładowanie zostanie odjęta od kaucji zwrotnej, która wróci na woje konto) 
  • zabierz powerbank i idź na koncert, a następnie zwróć go do stacji HelloCharge 
MERCH

Na terenie festiwalu będzie można nabyć limitowane koszulki festiwalowe (bawełniane z lineupem oraz piłkarskie), bluzy oraz czapki z daszkiem. 

INFORMACJE DODATKOWE 

Festiwal jest niezadaszony, więc przygotuj się na zmienne warunki pogodowe. Zalecamy zabranie ze sobą zarówno kremów do opalania i okrycia na głowę, jak i przeciwdeszczowych peleryn oraz kaloszy. Nie zabieraj parasolek z metalowymi zakończeniami

Na festiwalu mamy pełne zabezpieczenie medyczne i ratunkowe.

Na teren festiwalu nie mogą wchodzić zwierzęta. Zadbajcie o ich komfort i pozostawcie je w domu na czas imprezy.

APLIKACJA MOBILNA

Dzięki festiwalowej aplikacji będziesz zawsze o krok przed innymi – niezależnie, czy jesteś na miejscu, czy dopiero się wybierasz!

  • miej line-up festiwalu zawsze pod ręką
  • stwórz harmonogram Twojego BitterSweet Festival  
  • nie zgub się dzięki interaktywnej mapie całego terenu  
  • otrzymuj ważne ogłoszenia (zezwól na powiadomienia z aplikacji)  
  • sprawdź najważniejsze informacje praktyczne  
  • zagraj w grę terenową BitterSweet Quest  

Aplikacja dostępna na iOS i Android. 

iOS: POBIERZ

Google Play: POBIERZ 

BEZPIECZEŃSTWO

Pamiętajcie o swoim bezpieczeństwie i komforcie innych.

Słuchajcie zaleceń obsługi i śledźcie nasze komunikaty. 

Na miejscu będzie pełne zabezpieczenie medyczne i ratunkowe. W sytuacji niepokoju kieruj się do Safe Spotów lub powiadom o tym Safe Crew (więcej info w naszych socialach). 

ZNIŻKI U FESTIWALOWYCH PRZYJACIÓŁ

Zanim wskoczysz w festiwalowy wir, złap energię na cały dzień razem z naszymi Gastro Przyjaciółmi! Zaprzyjaźnione lokale przygotowały specjalne zniżki dla wszystkich festiwalowiczów BitterSweet. Smacznie, taniej i z festiwalowym vibe’em – wpadnij coś przekąsić lub wypić, zanim ruszysz na koncerty! Okaż festiwalową opaskę, aby otrzymać zniżkę. Listę lokali i szczegóły promocji znajdziesz poniżej oraz w aplikacji mobilnej.

W Centrum Informacji Kulturalnej i w Barze u Gosi (gdzie 13.08 możesz wymienić bilet na opaskę) znajdą się także limitowane ilości voucherów do Starego Browaru i Term Maltańskich. 

Karta Sąsiada Starego Browaru upoważnia do różnych zniżek w lokalach gastronomicznych w Starym Browarze, sprawdź szczegóły: https://starybrowar5050.com/kartasasiada/  

Vouchery do Term Maltańskich dają 20% zniżki na wejście do wszystkich stref Term Maltańskich. Kupon można zrealizować od 12 sierpnia, przy zakupie biletów w kasie stacjonarnej obiektu.

GASTRO PRZYJACIELE

Okaż festiwalową opaskę, aby otrzymać zniżkę.

  • Amazonia Green Cafe – 15% zniżki na wszystkie napoje z tradycyjnego menu; przy zakupie dwóch kawałków ciasta jedna kawa gratis; 20% zniżki na napoje ze specjalnie przygotowanej karty na festiwal
  • Bajzel – 10% zniżki na całe menu
  • Bo. – 10% zniżki na całe menu
  • Body Balance – 20% zniżki na całe menu
  • Brøt – zestaw festiwalowicza (kanapka + drożdżówka + kawa) – 40 zł
  • Ciasno – 10% zniżki na całe menu
  • Grono – 10% zniżki lub darmowy kieliszek wina przy zamówieniu dowolnego talerzyka
  • Guest Coffee – 15% zniżki na napoje kawowe i słodkości
  • Kaferdam – do każdego śniadania mały przelew lub małe cappuccino za free
  • Kura Warzyw – 20% zniżki lub darmowa lemoniada BitterSweet do dowolnego dania
  • La Cafeine – 20% zniżki na ciasta i napoje
  • La Papaya –  20% zniżki na wszystkie dania z karty głównej (z wyłączeniem napojów i wkładki sezonowej)
  • Lastryko – 15% zniżki na całe menu
  • Lavenda – 10% zniżki na całe menu główne, dostępne w godzinach: 13:00–22:00 w tygodniu, 13:30–23:00 w sobotę
  • Lust Cafe Bar – 20% zniżki na wszystkie pizze
  • Miel – BitterSweet Matcha (z jeżynami) za 10 zł przy zakupie dowolnego ciasta lub kawy
  • Mitte – 10% zniżki na całe menu
  • NaPiwek – 20% zniżki na całe menu
  • Okruszki – przy zakupie egg dropa klasyczny mały przelew gratis
  • Stary Browar – zniżki w lokalach gastronomicznych w Starym Browarze za okazaniem Karty Sąsiada – ograniczoną liczbę kart będzie można odebrać w Centrum Informacji Kulturalnej lub w Barze u Gosi
  • Umberto – festiwalowe ciasto – 15 zł, orange coffee – 12 zł
  • Zdolni – 10% zniżki na całe menu
INFORMACJA DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

Miejsce Festiwalu 

Na teren wydarzenia prowadzą dwa wejścia dla osób z trudnościami w poruszaniu się. Pierwsze od al. Armii Poznań przy Muzeum Armii Poznań. Drugie od ulicy Za Cytadelą przy Rozarium.  

Wstęp na wydarzenie 

Karnet lub bilet jednodniowy na wydarzenie można kupić online na stronie www.bittersweetfestival.pl. Osobie z niepełnosprawnością może bezpłatnie towarzyszyć osoba asystująca. Aby uzyskać wstęp dla osoby asystującej, należy skontaktować się drogą elektroniczną na adres bilety@bittersweetfestival.pl  

Pies asystujący 

Pies przewodnik może asystować uczestnikom festiwalu. Przy wejściu poprosimy o okazanie certyfikatu, potwierdzającego status psa asystującego oraz wykaz aktualnych szczepień psa. 

Platformy 

Osoby korzystające z alternatywnej motoryki (np. poruszające się z pomocą wózka) mogą uczestniczyć w koncertach z dostosowanych platform, które znajdują się przy BitterSweet Stage oraz ENEA Stage. Wstęp na platformę możliwy będzie wyłącznie na podstawie specjalnej opaski. Aby ją uzyskać, prosimy zgłosić się do Centrum Festiwalowego lub Punktu Info.  

Sanitariaty 

Na terenie festiwalu znajdują się toalety dla osób z niepełnosprawnościami.  

Safe Crew 

Obsługa festiwalu – organizatorzy, wolontariusze oraz pracownicy ochrony będą obecni na terenie i gotowi do udzielenia wsparcia. Poznasz ich po charakterystycznym ubiorze oraz identyfikatorze z imieniem i nazwiskiem.  

Zabezpieczenie medyczne 

Pracownicy zabezpieczenia medycznego będą obecni na terenie. Na festiwalu będą też stałe punkty pomocy medycznej  

Safe Spoty 

Na terenie festiwalu znajdą się trzy Safe Spoty – bezpieczne przestrzenie stworzone z myślą o odpoczynku, rozmowie, emocjonalnym wsparciu oraz pierwszym kontakcie w sytuacji kryzysowej. W Safe Spotach będzie można złapać oddech, porozmawiać z przeszkolonymi ekspertami i zgłosić trudną sytuację. 

Efekty świetlne 

Podczas koncertów mogą pojawić się intensywne efekty świetlne, w tym światła stroboskopowe oraz głośne dźwięki, które u niektórych osób mogą wywołać dyskomfort. Jeśli poczujesz się niepewnie lub zauważysz niepokojące objawy, nie wahaj się zwrócić do Safe Crew! 

DARMOWA KOMUNIKACJA MIEJSKA

14-16 sierpnia, między godz. 14:00 a 3:00 festiwalowicze mogą korzystać z bezpłatnej komunikacji miejskiej (tramwaje i autobusy) – za okazaniem biletu na BitterSweet Festival (papierowego lub online).  

Dodatkowo – na czas festiwalu na tory wjedzie dodatkowa linia tramwajowa nr 30 (w godz. 18:30-2:00, odjazd co 10 minut)

Trasa: WILCZAK – Przełajowa – Winogrady – Pułaskiego – Roosevelta – Fredry – Gwarna – Św. Marcin – Poznań Główny – Dworzec Zachodni – Głogowska – GÓRCZYN. Wysiądź na przystanku Armii Poznań. 

Z centrum dojazd zapewnią także – kursujące standardowo tramwaje linii 3, 7 i 10 oraz autobusy linii 160, 163, 167, 168, 169, 171, 174, 176, 182 i 190.  

Nocna linia tramwajowa linii nocnej 202 kursować będzie częściej, co 10 minut, w godz. 23:00-2:00, zmienioną trasie przez Rondo Śródka tak, by zatrzymać się na przystanku Małe Garbary. Częściej, co 15 minut, kursować będą autobusowe linie nocne 215 i 218. 

PARKINGI

W okolicy parku Cytadela nie będzie możliwości zaparkowania samochodu. Zapraszamy na festiwalowe parkingi w centrum: 

KISS & RIDE

Strefa Kiss&Ride to miejsce, gdzie ktoś może Cię przywieźć albo gdzie możesz zamówić transport powrotny. W dniach 14-16.08 będzie znajdowała się wzdłuż ul. Kutrzeby i ul. Północnej: 

14.08 – w godz. 15:00-3:00 
15.08 – w godz. 14:30-3:00 
16.08 – w godz. 14:30-3:00  

To miejsce najbliżej Cytadeli, gdzie będą mogły podjechać samochody. 

DOJAZD Z BITTERSWEET CAMP

Jeśli nocujesz na BitterSweet Camp, to na festiwal i z powrotem zawiezie Cię festiwalowy bus! 

Odjazdy z BS Camp w godz. 15:00-18:30 (w tym czasie odbędą się 3-4 kursy)

Odjazdy z terenu festiwalu w godz. 1:00-3:00 (w tym czasie odbędą się 3-4 kursy) 

Wszyscy uczestnicy BitterSweet Camp otrzymają mejlową informację o miejscach zbiórki. Opłata za przejazd – 10 zł od osoby (kartą lub gotówką).  

ZMIANY W RUCHU DROGOWYM WOKÓŁ PARKU CYTADELA

W dniach 11-17 sierpnia 2025 r., w związku z organizacją BitterSweet Festival w Parku Cytadela, wprowadzone zostaną czasowe zmiany organizacji ruchu i komunikacji miejskiej w Poznaniu:  

  1. od 11 sierpnia od godz. 6:00 do 17 sierpnia do godz. 6:00 – zamknięcie ul. Na Stoku dla ruchu ogólnego; wjazd w południowy odcinek ul. Na Stoku wyłącznie dla mieszkańców na podstawie wjazdówki dostarczonej przez Organizatora;
  2. od 11 sierpnia od godz. 6:00 do 17 sierpnia do godz. 6:00 – brak możliwości parkowania pojazdów na końcowym odcinku al. Niepodległości (od ul. Kutrzeby),
  3. od 14 sierpnia od godz. 00:00 do 17 sierpnia do godz. 6:00 – zamknięcie dla ruchu kołowego al. Armii Poznań (odcinek między ul. Garbary a ul. Za Cytadelą); dojazd autobusów do pętli przy ul. Garbary zostanie utrzymany;
  4. od 14 sierpnia od godz. 00:00 do 17 sierpnia do godz. 6:00 – zamknięcie wjazdu w ul. Winogrady od strony skrzyżowania z al. Armii Poznań; wjazd w zachodnią część ul. Za Cytadelą na odcinku od ul. Kmiecej do al. Armii Poznań tylko od strony skrzyżowania z ul. Kmiecą i wyłącznie dla mieszkańców na podstawie wjazdówki dostarczonej przez Organizatora; brak możliwości wjazdu w ul. Winogrady od strony ul. Pułaskiego;
  5. od 14 sierpnia od godz. 00:00 do 17 sierpnia do godz. 6:00 – zamknięcie dla ruchu kołowego odcinka al. Niepodległości (od ul. Armii Poznań do wjazdu na os. Ataner);
  6. od 14 sierpnia od godz. 16:00 do 17 sierpnia do godz. 6:00 – brak możliwości parkowania pojazdów na ul. Kutrzeby oraz ul. Północnej; 

 

 Objazdy zamkniętych odcinków:  

– od strony ul. Garbary: przez ul. Szelągowską, Słowiańską i Mieszka I, 

– od strony ul. Szelągowskiej: przez ul. Garbary, Solną, Nowowiejskiego i Pułaskiego. 

 

Masz pytania dotyczące poruszania się po mieście w dniach BitterSweet Festival? Napisz do nas!  E-mail: hello@bittersweetfestival.pl będzie działać w dniach:   

10 sierpnia (niedziela) – godz. 12:00-18:00  
11 sierpnia (poniedziałek) – godz. 10:00-22:00  
12 sierpnia (wtorek) – godz. 10:00-22:00 
13 sierpnia (środa) – godz. 10:00-15.00   

Czas oczekiwania na odpowiedź do 6 godzin.   

Obserwuj nas

ee