POZNAŃ • PARK CYTADELA 14-16.08

FAQ

Ogólne informacje o festiwalu

BitterSweet Festival to wydarzenie, które łączy pasję do muzyki i kultury, sztuki i przede wszystkim PRZEŻYWANIA. To przestrzeń, gdzie słodkie spotyka się z gorzkim — w emocjach, dźwiękach i doświadczeniach, oferując niezapomniane przeżycia.

BitterSweet Festival odbywa się od 14 do 16 sierpnia 2025 roku w Parku Cytadela w Poznaniu. Dokładny adres to: aleja Armii Poznań, 61-001 Poznań. Kliknij, by przenieść się na mapę

Festiwal jest niezadaszony, więc przygotujcie się na zmienne warunki pogodowe, zarówno na upał (kremy z filtrem, nakrycie głowy), chłodne wieczory (ciepła odzież) jak i na deszcz (peleryny przeciwdeszczowe, nieprzemakalne obuwie). Nie zabierajcie parasolek z metalowymi zakończeniami.

BitterSweet Club to społeczność, której członkowie zawsze jako pierwsi otrzymują informacje dot. festiwalu, wydarzeń towarzyszących, ogłoszeń lineupu, zmiany puli, itd. Do BitterSweet Club dołączyć można każdy – wystarczy zapisać się do newslettera na stronie festiwalu.

Bilety i rejestracja

Bilety można kupić za pośrednictwem serwisu Eventim. Linki do zakupu znajdują się również na tej stronie.

Bilety trafiły do sprzedaży 11.12.2024 o godzinie 12:00.

Bilety podzielone są na cztery pule:
SWEET START – 588 zł / od 11.12.2024 do 24.12.2024 lub do wyczerpania puli,
EARLY BIRD – 688 zł / od 24.12.2024 do 14.02.2025 lub do wyczerpania puli,
REGULAR – 788 zł / od 14.02.2025 do 14.07.2025 lub do wyczerpania puli,
BITTER CALL – 888 zł / od 14.07.2025 do wyczerpania puli.

Tak, oprócz karnetów trzydniowych planujemy sprzedaż biletów uprawniających do wzięcia udziału w jednym dniu festiwalowym. Takie bilety trafią do sprzedaży w późniejszym czasie. śledźcie nasze kanały komunikacji – social media BitterSweet Festival oraz stronę internetową. Odpowiednie informacje pojawią się tam z właściwym wyprzedzeniem.

Zniżka -10% na zakup karnetu dla członków BitterSweet Club dostępna jest w formie kodu, który można otrzymać zapisując się do newslettera do 10.12.2024 do 23:59. Kod zostanie wysłany na podany przy zapisie adres mailowy w dniu 11.12.2024. Kod można wykorzystać w pierwszych 24 godzinach od momentu uruchomienia sprzedaży (11.12.2024 – 12:00)

Unikalny kod należy wprowadzić w odpowiednie pole podczas dokonywania procesu zakupowego na stronie Eventim.

Jeśli Twój adres mailowy znajduje się na liście a z jakiegoś powodu nie otrzymał_ kodu rabatowego -10%, odezwij się do nas na [email protected] lub napisz wiadomośc prywatną na Facebooku, Instagramie lub TikToku.

Dostępne są bilety uprawniające do wzięcia udziału w trzech dniach festiwalu (tzw. karnety). W późniejszym czasie przewidujemy dostępność biletów jednodniowych.

Dzieciom w wieku 7-12 lat oraz osobom 60+ przysługuje możliwość zakupu biletu ulgowego z 50% rabatem. Zniżka naliczana jest od ceny biletu z aktualnie sprzedawanej puli. Wiek musi zostać potwierdzony dokumentem tożsamości przy wejściu na teren imprezy.
Dzieci do lat 6. mogą bezpłatnie uczestniczyć w Imprezie pod opieką rodzica lub prawnego opiekuna, który posiada ważny Bilet wstępu.

Anulowanie zamówienia lub zwrot biletu może nastąpić wyłącznie na skutek przeniesienia lub odwołania wydarzenia przez organizatora.

W cenie biletu/karnetu uczestnik może korzystać ze wszystkich atrakcji przewidzianych na terenie festiwalu. Wydarzenia towarzyszące odbywające się poza terenem festiwalu są bezpłatne.

Harmonogram i program

Szczegółowy program festiwalu znajdziesz na tej stronie https://www.bittersweetfestiwal.pl/, naszych social mediach: https://www.facebook.com/bittersweetmusicfestival oraz w aplikacji mobilnej festiwalu.

Organizator zastrzega sobie prawo zmiany programu. Wszelkie zmiany będą komunikowane na naszych social mediach, stronie internetowej lub aplikacji.

BitterSweet Festival to przestrzeń, w którym muzyka łączy się z kulturą i sztuką. Przewidujemy szereg wydarzeń towarzyszących przed, w trakcie i po samym festiwalu. Informacje o tychże pojawią się na social mediach festiwalu.

Szczegóły na temat liczby artystów będą dostępne bliżej daty festiwalu.

Informacje na temat wydarzeń towarzyszących będą ogłoszone bliżej daty festiwalu. Zaobserwuj nas na Instagramie, Facebooku i TikToku, aby być na bieżąco!

Wszystkie informacje szczegółowe dot. przebiegu festiwalu znajdują się na podstronie REGULAMIN. Jeśli w regulaminie nie znajdziesz odpowiedzi na zadawane przez siebie pytania, napisz do nas: [email protected]

Szczegółowy program koncertów znajdzie sie na stonie festiwalu oraz w postach publikowanych na naszych social mediach. Informacje będzie można znaleźć również w aplikacji mobilnej oraz w punkcie informacyjnym na terenie samego festiwalu.

Dojazd i zakwaterowanie

Sugerujemy skorzystanie z komunikacji zbiorowej. Poznań jako jedno z miast wojewódzkich jest doskonale skomunikowany z resztą kraju. W samym Poznaniu sugerujemy korzystanie z MPK.

Na terenie festiwalowym nie ma oficjalnego parkingu dla uczestników Festiwalu. Planujemy natomiast punkty Kiss&Ride oraz wskazaną przestrzeń dla opiekunów osób z niepełnosprawnościami. Rezerwacja takiego miejsca parkingowego następuje po uprzednim zgłoszeniu potrzeby na adres mailowy [email protected]

Na terenie festiwalu nie będzie pola namiotowego.

Wyżywienie i napoje

Do wyboru będą różne opcje kulinarne, napoje oraz trunki procentowe. W strefie obowiązuje wyłącznie płatność bezgotówkowa.

Na teren festiwalu można wnieść jedną zamkniętą fabrycznie butelkę wody 0,5l. Jeśli na teren festiwalu wchodzisz z dzieckiem, możesz także wnosić przygotowane dla nich jedzenie w zamkniętych pojemnikach.

Wnoszenie jedzenia przystosowanego do konkretnych diet wykluczających jest możliwe tylko przy okazaniu odpowiedniego orzeczenia lekarskiego.

Bezpieczeństwo i regulamin

Dbajcie o swoje bezpieczeństwo oraz komfort innych festiwalowiczów. Stosujcie się do regulaminu, wytycznych obsługi na miejscu i obserwujcie nasze komunikaty.

Obowiązuje zakaz wprowadzania na Teren Imprezy zwierząt, za wyjątkiem psów asystujących po okazaniu przez osobę z niepełnosprawnością certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień.

Na festiwalu mamy pełne zabezpieczenie medyczne i ratunkowe. Ochrona pilnuje bezpieczeństwa wszystkich uczestników wydarzenia.

Dla rodzin i osób z niepełnosprawnościami

Jak najbardziej! Najmłodszych zapraszamy do strefy rodzinnej. Planujemy kreatywne warsztaty artystyczne, wspólne gry, zabawy i wiele innych atrakcji!

Dzieci do 6 roku życia mogą wejść na teren festiwalu za darmo, oczywiście pod opieką rodzica lub opiekuna.

Robimy wszystko co w naszej mocy by przystosować festiwal do potrzeb osób z różnymi niepełnosprawnościami. Szczegóły dot. dostępności dla osób wymagających asysty podamy wkrótce na stronie festiwalu.

W miarę możliwości zapewniamy osobom z niepełnosprawnościami odrębny sektor lub platformę dla osób z niepełnosprawnościami, małą infrastrukturę (dostosowane toalety, itp.), bezpłatny bilet wstępu dla opiekuna osoby o umiarkowanym lub znacznym stopniu albo widocznej niepełnosprawności, możliwość wejścia na Teren Imprezy psa przewodnika osoby niewidomej.

Tak! Wystarczy poprosić obsługę na terenie festiwalu lub zgłosić się do punktu informacyjnego.

Pogoda i przygotowanie

Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki działania Siły Wyższej. Organizator nie będzie ponosić odpowiedzialności wobec Uczestników Imprezy za niewykonanie jakichkolwiek obowiązków wynikających z Regulaminu w zakresie, w jakim będzie to spowodowane wystąpieniem Siły Wyższej.

Festiwal jest niezadaszony, więc przygotujcie się na zmienne warunki pogodowe, zarówno na upał (kremy z filtrem, nakrycie głowy), chłodne wieczory (ciepła odzież) jak i na deszcz (peleryny przeciwdeszczowe, nieprzemakalne obuwie).

Przewidziany w cenie 50 zł, o szczegóły i lokalizację prosimy zapytać obsługę na miejscu.

Oczywiście, że tak! Zachęcamy do robienia zdjęć i kręcenia wideo. Zachowywanie bezcennych wspomnień to podstawa. Jeśli jesteś profesjonalistą – zgłoś się do nas z prośbą o odpowiednią akredytację. Na teren festiwalu nie można wnosić profesjonalnego sprzętu foto-wideo bez odpowiedniej zgody.

Na terenie możesz zapłacić kartą, telefonem, blikiem.

Na terenie festiwalu nie będzie możliwości płacenia gotówką. Zachęcamy do płatności kartą, telefonem lub blikiem.

Kontakt i obsługa klienta

Drogą mailową pod adresem: [email protected], pod którym można także uzyskać szczegółowe informacje dot. procesu zakupu biletów.

Ze zgubami i pytaniami o nie, prosimy o zgłaszanie się do punktu obsługi klienta, znajdującego się przy wejściu na festiwal.

Obserwuj nas

ee

WITH LOVE TO

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.